ביטוח חיים

landscape-nature-africa-boy-103123-1024x614-1

ביטוח חיים, הנקרא גם פוליסת ריסק, מאפשר לכם לדאוג לעתיד משפחתכם ולעתיד היקרים לכם במקרה של מוות לא צפוי.
פטירה לא צפויה של אחד מבני הזוג, בייחוד כאשר ישנם גם ילדים קטנים במשפחה, מעמידה את המשפחה מול מצב חדש מבחינה כלכלית והתמודדות לא פשוטה, שכן, מטרתה של פוליסה זו לדאוג שהחיים ימשיכו כסדרם מבחינה כלכלית לשאר בני הבית למרות ההתמודדות הנפשית הקשה והיעדר ההכנסה של אחד מבני הזוג. סכום כספי גדול, בכל אחד מהמקרים הללו, נותן לבני המשפחה תקופת הסתגלות למצב החדש תוך שמירה על רמת החיים אליה הורגלו.
אמנם לעיתים נראה כי הקושי הרגשי הוא החשוב במצבים אלה, אך רשת בטחון כלכלית, המאפשרת לבני המשפחה להתרגל למצב החדש ללא צורך לדאוג לירידה ברמת החיים, גם היא חשובה מאוד.
לכל מבוטח ולכל משפחה יש צרכים שונים שצריכים לקבל מענה מתאים. ובשביל זה אנחנו כאן, על מנת להתאים את הביטוח לצרכי המבוטח.
 

  • לרשותכם עומדים מספר סוגים של ביטוחי חיים:

ֿ
ביטוח חיים למקרה מוות (ריסק) – מבטיח פיצוי למוטבים במקרה של מות המבוטח. הסכום שיוענק למוטבים, בין אם מדובר בסכום חד פעמי ובין אם מדובר בקצבה קבועה, נקבע על ידי המבוטח עצמו. בהתאם לצרכים העתידיים של משפחתו.

ביטוח חיים לאובדן כושר עבודה ונכות – במקרה של אבדן כושר עבודה או נכות נפגעת הכנסתו הקבועה של המבוטח. מטרתו של ביטוח זה היא להעניק אפיק הכנסה חלופי. על פי חוק, גובה ההחזר שיקבל נקבע עד לתקרה של 75% מההכנסה החודשית הממוצעת של המבוטח. קיימים שני סוגים עיקריים של פוליסות

אובדן כושר עבודה – פוליסה מקצועית, בה נבחנת יכולתו של המבוטח לעבוד בעבודתו המוצהרת, או פוליסה בסיסית בה נבחנת יכולתו של המבוטח לעבוד בעבודה כלשהיא ולא רק בעבודתו הקבועה.

ריידר נכות מתאונה – ביטוח זה מבטיח תשלום פיצוי חד-פעמי למבוטח שנקבעו לו שיעורי נכות לצמיתות כתוצאה מתאונה

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
פינאינטרס

צרו קשר

חזון– ביטוח ופיננסים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן